Operativ lederrolle innen Regulatory Affairs


Gruppeleder- Kundekonsulent- Legemidler & Medisinsk utstyr

Som Group Manager Regulatory vil du lede et team av Regulatory Managers på 7-9 personer. Du vil være en del av vårt Regulatory Management Team, og blir en viktig bidragsyter til den daglige ledelsen av avdelingen, og ikke minst til vår videre vekst og utvikling. Stillingen er variert og inneholder både ledelse og faglig rådgivning innen regulatorisk arbeid.

I tillegg til å lede teamet vil du jobbe med en bred portefølje av kunder og produkter, primært innen legemidler og medisinsk utstyr. Du vil samarbeide tett med kolleger i lokale og internasjonale prosjekter innen en rekke terapeutiske områder. Rollen gir dermed muligheter for å videreutvikle egen fagkompetanse, samtidig som du tar del i kundeutvikling og forretningsutvikling.

Sentrale ansvarsområder:
  • Personalansvar for teamet; ressursplanlegging, rekruttering, opplæring etc
  • Utvikle medarbeidere faglig og personlig, sikre rett kompetanse, motivasjon og trivsel
  • Lede og delta i relevante, nasjonale og internasjonale prosjektgrupper
  • Bidra til kontraktsinngåelser og budsjettering i samarbeid med Business Development (BD), prosjektledere og linjeledere
  • Key Account Management for sentrale kunder - generelt bidra til å styrke LINK Medicals posisjon i markedet
  • Være rådgivende Regulatory Manager for teamets kunder
Vi ser etter deg med utdanning på masternivå innen farmasi, biologi, bioteknologi eller tilsvarende emner. Du har minimum 5 års regulatorisk erfaring innen legemidler og/eller medisinskteknisk utstyr. Som konsulent er det en fordel om du har både breddekunnskap og dypere kompetanse innen noen regulatoriske felt. Videre er det nødvendig at du kan kommunisere flytende på både norsk og engelsk, skriftlig og muntlig. Det er en fordel om du har ledererfaring, men det er ingen forutsetning. Det viktigste er at du trives med å lede andre, utvikle sterke team og er god til å bygge relasjoner internt og eksternt. Du er resultat- og forretningsorientert, og trives med å bli målt på dine prestasjoner.

Hos LINK Medical får du en spennende og utfordrende rolle i en europeisk CRO som har sterk lokal tilstedeværelse. Vi har fokus på samarbeid, deling av erfaring og kontinuerlig utvikling av våre ansatte. Du vil få jobbe med meningsfulle arbeidsoppgaver som krever effektivt samarbeid mellom industrien, kliniske og vitenskapelige team, samt myndigheter. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser for alle ansatte.

Har du spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt med vår rekrutteringspartner Head4More ved Anne Skinnemoen, tlf: 986 30 813 eller Jan Petter Halvorsen, tlf. 952 99 077. Vis interesse for stillingen ved å registrere din CV under ”søk her” eller via annonsen på www.head4more.com så snart som mulig. Alle henvendelser behandles konfidensielt, om ønskelig også overfor Link Medical.



Om arbeidsgiver

LINK Medical er en norsk full-service contract research organization (CRO) som tilbyr produktutviklings-tjenester for selskaper innen farmaindustrien og -medisinsk utstyr i Nord-Europa. Vi er et internasjonalt konsern med selskaper i Norge, Sverige, Danmark og Tyskland. I tillegg til oppdrag innen kliniske studier, tilbyr vi tjenester innen regulatorisk arbeid, real world evidence, helseøkonomi, biometri, sikkerhetsrapportering, kvalitetssikring og medical affairs. LINK Medical ble etablert i 1995, og vi er for tiden 63 ansatte som holder til i nye, moderne lokaler i Nydalen.



Se alle ledige stillinger fra Head4More

Kontaktpersoner

Anne Skinnemoen

Anne Skinnemoen

Client Partner
Jan Petter Halvorsen

Jan Petter Halvorsen

Client Partner