Ønsker du å være med på å videreutvikle den digitale reisen i et internasjonalt selskap?


Leter du etter en meningsfull jobb der du vil bidra til å sette den globale markedslederen på det norske, digitale «kartet»?

DHL Express fortsetter sin formidable vekst og søker nå en Digital Marketing Specialist som skal være med på å videreutvikle og styrke vår synlighet på digitale flater. Du vil få muligheten til å bruke din digitale kompetanse på innholdet som produseres og markedsaktiviteter som initieres. I DHL Express er vi opptatt av at ansatte skal utvikles og skape noe større enn seg selv – gjennom å bli tatt vare på og å få muligheter (Great Place To Work). Derfor vil arbeidsdagen din bli preget av meningsutveksling, utfordringer, samarbeid og kompetansedeling på tvers av fagfelt, avdelinger og kollegaer i andre land. Stillingen rapporterer tilHead ofMarketing & Communications og samarbeider tett med ulike avdelinger på tvers i DHL Express.

Sentrale arbeidsoppgaver:
  • Identifisere nye muligheter for digital markedsføring
  • Utarbeide og implementere digital markedsstrategi
  • Fastsette mål og sikre en solid digital aktivitetsplan med innhold og kampanjer
  • Sørge for søkemotoroptimalisering og trafikk
  • Ansvar for å etablere og drifte DHL Express Norges SoMe kanaler
  • Planlegge, publisere innhold til våre kanaler
  • Utarbeide analyser og rapportere resultater
  • Drive salgsutløsende digitale kampanjer som genererer leads til vår salgsavdeling
  • Supportere i oppbygging av ny nettside
  • Utarbeide og gjennomføre markedsundersøkelser og kundetilfredshetsundersøkelser
  • Supportere med digitale eventer (webinarer/frokostmøter etc)
  • Være en rådgiver og sparringspartner internt for å sikre helhetlig digital kommunikasjon og gode brukeropplevelser
Vi ser etter deg som har minst 2-3 års erfaring med digital markedsføring. Du har operativ erfaring med å planlegge og gjennomføre digitale kampanjer, samtidig som du har et strategisk tankesett og evner å se helheten. Du har erfaring med nettstedsadministrasjon, innholdsproduksjon og søkeordsoptimalisering. Som Digital Marketing Specialist vil du ha ansvar for å opprettholde, finne og optimalisere synlighet og kommunikasjon i alle digitale rom. Vi ser etter deg som trives med å ta ansvar, og som liker å jobbe selvstendig. Du er målbevisst, strukturert og løsningsorientert på veien mot resultater, og er god til å få frem budskapet i det du produserer. Du er en lagspiller som liker å jobbe i et mangfoldig miljø og verdsetter sterke tverrfunksjonelle forhold. Ønsker du en betydningsfull rolle der du virkelig vil se resultat av eget arbeid, håper vi du sender inn en søknad til oss!

I DHL Express vil du bli en del av et solid og internasjonalt selskap, der vi satser på våre medarbeidere gjennom både videreutdanning, kursing og vårt talent program. Som en del av DHL vil du også få gode karrieremuligheter for videre vekst, både nasjonalt og internasjonalt. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser med gode pensjonsordninger.

Hvis du har spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt med vår rekrutteringspartner Head4More ved Leif Feiring, tlf. 922 68 839 eller Marie Victoria Ødegaard, tlf. 926 82 293. Vis interesse for stillingen ved å registrere din CV under "søk" eller via annonsen på www.head4more.com så snart som mulig. Alle henvendelser behandles konfidensielt, om ønskelig også overfor DHL Express.

Om arbeidsgiver

DHL er verdens største logistikkselskap representert i 220 land og territorier. DHL Norge består av tre divisjoner DHL Express, DHL Global Forwarding Freight og DHL Exel Supply Chain. DHL er en del av Deutsche Post DHL (DPDHL) og gruppen totalt har ca. 520 000 medarbeidere, mens DHL alene har over 300.000 medarbeidere over hele verden. Dette gir alle våre ansatte en unik mulighet til egenutvikling, både personlig og i arbeidssammenheng. Vi dekker alt av luft-, vei - og sjøtransport, nasjonal og internasjonal pakkelevering, e-handelsforsendelser, samt spesialtilpassede logistikkløsninger.



Se alle ledige stillinger fra Head4More

Kontaktpersoner

Leif Feiring

Client Partner

Marie Victoria Ødegaard

Business Analyst/Researcher