Er du en digital markedsfører med øye for grafisk design?


Vil du være en nøkkelperson i vårt digitale økosystem og bidra til å lansere nye produktkategorier?

Orifarm Healthcare søker deg som brenner for grafisk design og digital markedsføring til å bli med på laget. Som Digital and Graphical Manager er ditt ansvar å produsere markedsmateriell og utvikle grafisk materiale, spesielt for våre nye produktporteføljer. Du får muligheten til å være med å utvikle strategiplaner, for så å tilpasse og utforme design for å skape et kontinuerlig uttrykk på tvers av ulike digitale flater. Du vil fungere som en nøkkelperson innen det digitale økosystemet for å nå våre digitale målsetninger.

Vi søker deg med erfaring fra digital markedsføring, og som har et øye for å skape god visuell kommunikasjon som både bygger merkevaren og øker konverteringen. Du har god kjennskap til “best practice” for utforming av reklamer til ulike annonseplattformer, både når det kommer til statiske uttak og video eller animasjon.

Sentrale arbeidsoppgaver vil være:
  • Ivareta merkevarenes kommunikasjon i online og offline kanaler, og sikre at dette er i tråd med merkevareplattformene
  • Identifisere muligheter og foreslå strategier og taktikker for å nå våre vekstambisjoner
  • Produsere og publisere visuell kommunikasjon til sosiale kanaler, nettsider og digitale annonseplattformer
  • Overvåke, oppdatere og drifte sosiale kanaler og nettsider
  • Produsere markedsmateriell og utvikle grafisk materiale (f.eks. DM, presentasjoner, brosjyrer, bilder, video, annonser og digitale uttak)
  • Fotoredigering, filmredigering og tekstanimasjon
  • Bruk av data-, analyse- og optimaliseringsverktøy for å måle, evaluere og optimalisere
  • Samarbeide med eksterne innholds- og mediebyråer for optimalisering av den digitale tilstedeværelsen
Vi ser etter deg med høyere relevant utdanning innen markedskommunikasjon eller digital kommunikasjon, og minimum 2 års erfaring med grafisk design. Du har erfaring fra reklame- eller produksjonsbyrå, inhouse markedsavdeling eller tilsvarende. Du har god kjennskap til design for paid ads (Facebook, Instagram, Youtube, Snapchat, TikTok, Google) og design for innholdsmarkedsføring (e-post, blogg, organisk content til SoMe etc). Du vet også hvordan man bygger merkevare i digitale kanaler. Erfaring med SEO- og SEM- optimalisering vil også komme godt med da dine innspill vil være viktig.

Din erfaring har gjort deg kompetent innen design - og fotoredigeringsprogrammer, som Figma, Sketch, InDesign, Bridge, Lightroom eller Photoshop. Det er en fordel om du også har gode ferdigheter i filmredigeringsprogrammer som Adobe AfterEffects eller Premier. Gode engelskkunnskaper, både muntlig og skriftlig vil komme godt med.

Andre vil beskrive deg som en person som tar eierskap, og som jobber selvstendig og strukturert. Du har et godt øye for detaljer, og ikke minst en god grunnleggende formsans. Du trives med et høyt tempo, og kan effektivt levere visuelle resultater av høy kvalitet. Videre er du vant med å jobbe innenfor etablerte retningslinjer for en merkevare, men er komfortabel med å utfordre der du ser behov.

Som Digital and Graphical Manager i Orifarm Healthcare blir du en del av en innovativ, dynamisk, internasjonal og voksende organisasjon der du får muligheten til å utvikle deg både personlig og faglig. Vi legger til rette for et godt arbeidsmiljø og oppfordrer til en åpen og ærlig kultur i det daglige arbeidet. Vi holder til i hyggelige lokaler ved Nydalen sentralt i Oslo.

Hvis du har spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt med vår rekrutteringspartner Head4More ved Bjørn Brudevoll, tlf. 468 00 000 eller Anne Skinnemoen, tlf. 986 30 813. Vis interesse for stillingen ved å registrere din CV under "søk" eller via annonsen på www.head4more.com så snart som mulig. Alle henvendelser behandles konfidensielt, om ønskelig også overfor Orifarm.

Om arbeidsgiver

Orifarm er en progressiv europeisk aktør innen helsesektoren som leverer legemidler og helseprodukter av høy kvalitet. Selskapet startet med et sterkt gründeroppdrag, og ble grunnlagt i Danmark i 1994. Orifarms underliggende explorer-ånd preger fortsatt selskapet, og med høye ambisjoner letes det hele tiden etter nye muligheter og forretningsområder å investere i. Vi er i stadig vekst, og har for tiden virksomhet i Danmark, Tsjekkia, Tyskland, Sverige, Norge, Finland, Nederland, Østerrike og Storbritannia. Hele gruppen sysselsetter nærmere 2200 mennesker, og fortsetter å hente inn nye ansatte for å bli med på reisen.

Orifarm har vokst og utviklet seg gjennom 25 år, og veksten fortsetter. I april 2020 underskrev og kunngjorde Orifarm det største oppkjøpet i selskapets historie. Med oppkjøpet av deler av Takeda Pharmaceutical Company Limited, utvides Orifarms portefølje i Europa med mer enn 100 originale legemidler, reseptfrie legemidler og handelsvarer. Vi er et av de største aktørene til det norske apotekmarkedet, med velkjente merkevarer som Nycoplus, Zymelin, Dekadin, Solvipect, Rhinox, Nycopro, Nycodent for å nevne noen i porteføljen.



Se alle ledige stillinger fra Head4More

Kontaktpersoner

Bjørn Brudevoll

Bjørn Brudevoll

Managing Director
Anne Skinnemoen

Anne Skinnemoen

Client Partner